poniedziałek, 11 marca 2013

Harry nad nami czuwa + BARDZO WAŻNA NOTKA.

Okej, cześć wam wszystkim!
Dzisiaj (niestety,albo i też stety) pojawiam się bez rozdziału. Przyczyna jest krótka; Śląsk. Weekend spędziłam właśnie tam, co też spowodowało,że mam tylko napisaną jedną perspektywę(kogo dowiecie się już nie długo). Tak więc myślę,że rozdział spokojne opublikuję gdzieś pod koniec tygodnia! Liczę,że już nie możecie się doczekać. Liczba odwiedzin bloga dziennie dobija do setki,ale jestem zdruzgotana. Szkoda tylko,że liczba wyświetleń nie przekłada się na komentarze, jeżeli dalej tak będzie będę zmuszona dawać limity, jednak nie taki jakie można było dotychczas spotkać. Tak więc, jeżeli czytasz mój blog, podoba Ci się na tyle,że wracasz do niego z zaciekawieniem, to proszę skomentuj. Ja piszę dla Ciebie,więc i ty też zrób to dla mnie. Komentarz motywuje mnie do pisania, nie oczekuję jakiegoś eseju na trzysta stron, po prostu miło by było jakbyś napisał/napisała co sądzisz o blogu, co byś w nim zmieniła itp.
Więc tak, sprawa rozdziałów i komentarzy przedstawiona,a teraz kolejna. Zapewne wielu z was zauważyło nietypowy nagłówek "Harry nad nami czuwa" Oczywiście wiąże się to z liczbą wyświetleń bloga. Ulubiona liczbą naszego Hazzy jest 69(oczywiście pewnie bez przyczyny, nie jest ona jego ulubioną ;P), tak więc proszę bardzo! 
( sreen z wczoraj )
 Kocham tę liczbę xD 
Ok, kolejna sprawa załatwiona. Teraz przechodzę głownie do sedna dzisiejszej notki. Mianowicie, moja koleżanka z klasy wraz z ze swoją przyjaciółką zaczęła tworzyć hmm.. imaginy? Tak, tak to można nazwać. Opowiadania są krótkie, fakt,ale gdy ja je czytam nie mogę wytrzymać ze śmiechu. Po co o tym wam mówię? Widzicie, staram się przekonać te dziewczyny do stworzenia bloga na którym mogłyby publikować je. Tak więc teraz od was zależy bardzo wiele! Pod tą częścią notki znajduje się jedna z ich historii, przeczytajcie ją i w komentarzu napiszcie czy wam się podoba i gdyby dziewczyny założyły bloga, to byłybyście chętne do jego czytania i komentowania! Więc do roboty!

- Porozdziawiam moich Jerrofilów (hahah, ostatnio myślałam jak mogę nazwać fanów moich blogów i tak padło na tą nazwę).

IMAGIN OD KLAUDII&ANSS DO OCENIENIA!

1D jako nauczyciele :
Niall : Nie masz pracy domowej?! Oddajesz mi swoją kanapkę!
Harry : Dziś powiemy jak się robi dzieci. Lekcja praktyczna.
Zayn : Naucze was jak wyglądać tak bosko jak ja!
Lou: Widzicie te pośladki?! Wy możecie o takich pomarzyć.!
Liam : Wyciągnijcie książki od Angielskiego. Patrzcie jakie ładne żółwie są na stronie 69! 69! O nie! Nie patrzcie tam!

7 komentarzy:

  1. Hahahahaha XD te 1D jako nauczyciele jest genialne! :D
    Tęskniłam już za Tobą tutaj na blogu Jerruś :M I za Twoją obsesją xdd.
    Ja już się nie mogę doczekać tego rozdziału kobieto, więc spinaj dupę i pisz!
    ~~Satana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha imagin świetny , nie moge z tej lekcji praktycznej hahah, oczywiście że bede czytac i komentować tego bloga , namawiaj kolezanki :D Czekam na twoj rozdzial jak najszybciej prosze :3

    -OomN

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahah! Dziewczyny mają zakładać bloga! xD to jest genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 696969696969696969696969696969<3
    :D hahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórzcie, twórzcie dziewczyny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że nie możemy się doczekać! *,*
    Jestem taka ciekawa co będzie dalej.. :)
    Ahh i dziękujemy za to, że starasz się nas przekonać do założenia bloga. :D
    /Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy