sobota, 27 kwietnia 2013

potrzebuję odpoczynku.

Chciałam bardzo przeprosić.
Nie wiem kiedy dodam kolejny rozdział. Sama już nie wiem co się u mnie dzieje. Potrzebuje czasu, aby ogarnąć moje prywatne sprawy... muszę sama ogarnąć siebie, bo chyba pomyliłam życie z życiem Caroline i reszty... przykro mi, ale nie wiem kiedy dodam coś na bloga. Może minie jeszcze tydzień, dwa... nie mam pojęcie. Przepraszam was, do zobaczenia. Kocham. Jerr.
Bardzo serdecznie dziękuję szabloniarni, Krucze Szablony za wykonanie dla mnie szablonu! 

7 komentarzy:

  1. Poczekamy cierpliwie, bo cię uwielbiamy i nic tego nie zmieni :) Więc bez stresu, jak będziesz miała wenę to pisz!
    Merr
    Ps miłej majówki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz wprost genialnie ! *.* przeczytałam wszystkie rozdziały czekam na kolejny ^.^ ! :D Piszesz bardzo ciekawie tak tzrymaj :)

    zapraszam obserwuję :)

    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie zaczekamy aż minie ci to złe przygnębienie:) Będziemy musiały sobie jakoś poradzić :*
    Życze weny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. już się nie mogę doczekać następnych rozdziałów!!!! czekam!!!

    niecierpliwa anonimka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy następny rozdział!!!!????
    nie mogę się doczekać!!!! BŁAGAM!!!!!! :)))
    WENY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy następny rozdział?!!? błagam!!! nie moge sie juz doczekać :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział w przygotowaniu, pojawi się jutro! ;) pozostało mi tylko pozmieniać szyk zdań i poprawić błędy! Jutro dodam! Pozdrawiam.
    - Jerr.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy