czwartek, 13 czerwca 2013

- Kolejna notka -

Kochani!! Przepraszam, że tak długo nic nie dodaję, ale kompletnie nie mam czasu! Cały ten tydzień poświęcam na poprawy i możliwe, że przyszły również mi tak zleci. Muszę zawalczyć o dobre oceny na koniec, więc proszę zrozumcie! ;* Napisałabym coś w weekend, ale niestety nie będzie mnie, gdyż wybieram się na komers w sobotę, a w niedzielę planuję jeszcze nauczyć się na historię i matematykę! Trzymajcie się cieplutko, postaram się coś dla was napisać najszybciej jak będę mogła! Dziękuję z całego serducha za ponad 40 tys. wyświetleń bloga! Jesteście wspaniali! ;* Buziaki!!! 
Wasza Jerr.. 

Przy okazji zapraszam na bloga mojej przyjaciółki! Naprawdę warto na niego zajrzeć, bowiem nie typowa historia jaka jest tam opisana z łatwością wciąga, a śmieszne zwroty i dopasowane charaktery postaci idealnie dopełniają cały blog!!

3 komentarze:

  1. Czyżby koncert Ewy Farny ?? :D Zgadkam ??? 8) spokojnie poczekamy :** wiem co czujesz bo ja tez teraz nie mam czasu bo poprawiam i wogule ocenki ... -.-
    Ms.Styles

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybaczam. ^w^
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy