piątek, 9 sierpnia 2013

Kochani! Wiem, że teraz powinnam wam sprezentować rozdział, ale jestem teraz na wakacjach w Płocku i naprawdę nie mam czasu, żeby przysiąść i cokolwiek tutaj nabazgrać. Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie źli, ale ja też potrzebuje jakiegoś odpoczynku. Przysięgam, że jak tylko będę miała chwilkę wolnego czasu, to postaram się go skończyć. Rozdział pojawi się na początku przyszłego tygodnia i zdradzę wam, że wydarzy coś bardzo ważnego z Harry'm! Do napisania, miśki! :* :*
- Wasza Jerr. 

7 komentarzy:

  1. Czekam i rozumiem, wakacje są po to żeby odpocząć.
    Życzę udanego odpoczynku i mam nadzieję, że coś pozytywnego z Harrym
    pozdrawiam Sophie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem, w końcu sa wakacje i trzeba odpocząć troche. Czekam z niecierpliwieniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej jestem tu nowa i ogólnie nie przepadam za 1D ale uwielbiam twoje opowiadanie :D i czekam na kolejny rozdział oraz życzę miłego pobytu w Płocku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lagerka, to tak jak ja. Też nie przepadałam za 1D, ale tak się wciągnęłam w opowiadania, że teraz jestem neutralna :)
      Dla autorki- miłego wypoczynku!
      pozdrawiam
      (nie)fanka 1D

      Usuń
    2. Popieram cie anonimku ja tez tak mam ;)

      Usuń
  4. Bardzo miłego odpoczynku <3
    ~Alex

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie 1D ale lubię twoje opowiadanie i chodź nie lubię 1D to i tak czytam bo ty tak fajnie to opisujesz.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy